For deg som har glemt hvordan følelsen av sand mellom tærne og varmegrader kjentes ut.

Sandstrand, varme og sol. 20 varmegrader i havet og 18-19 grader i skyggen. Jeg badet ikke, men jeg vasset. Litt pinglete må jeg få være. Vi var faktisk kun på stranden en dag på grunn av at det blåste en del, så vi fant ut at det var bedre å ligge ved bassenget på hotellet der vi kunne unngå for mye vind. Det var greit å ligge å sole seg der det var litt lunere, men det ble fort kaldt når det kom skyer. Vi fikk gode rutiner på ting etter bare en dag. Det var bare å stå opp tidlig dagen etter vi kom for å utforske stedet vi bodde på. Finne matbutikker, stranden og restauranter. Vi sto opp hver dag kl 09.00 da vi smurte oss inn med solkrem, kjøpte ferske baguetter og litt diverse drikke.

Aioli, tomat, agurk, skinke og ost. Masse krabohydrater og masse godt. Det kalles FERIE.

 

Veldig deilig å tenke tilbake på dette med å sitte i bikini, drikke en øl eller en brus ved bassengkanten. Spille litt kort å bare nyte solen og stillheten.

Å samtidig tilbringe tiden med min kjære som jeg skulle gjerne sett mere til. 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg