Styrketrening <3

Nå er jeg skikkelig gira på å komme i gang med styrketreningen, men de signalene kroppen gir må jeg ta på alvor. Den sier jeg er slappfisk, så da må jeg slappe litt av og heller sove ut litt. Jeg tar intervaller på squats hver morgen på totalt 46 stk, så det er i så fall noe.

 

 

Måtte låne et bilde her av google, men det får gå fint for denne gang. Jeg tar mye dypere squats enn dette, da jeg føler at det tar bedre. Har holdt på med dette nå i 17 dager, å slik skal det fortsette.

 

Å blåmerker hører jo med denne kroppen. Litt pynt skader jo ikke 😉

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg