LET’S DO SQUATS!!!

YES, dere leser rett. Squats er det som skal sette RÆVA i gir. Jeg tar squats hver morgen og det er et slit og et ork, men skal man få resultater så man man gjøre ting som ikke er så gøy. Mitt mål er dette, andre har sine mål. Meg om det. Nå har jeg økt etter å holdt på i 2 uker, så nå kjører jeg intervaller på 66 stk.

Opp

og ned.

 

Det er sånn livet er også. 

Noen har mål om å lese mere, bruke mindre penger, trene mere og kanskje legge seg tidligere.

 

Jeg har det å ta squats om morgenen å det trives jeg så langt med.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg