Som dag og natt

Dagen i dag, altså mandag. Den er for mange en av de kjipeste dagene i hele uken, men for meg har dagen vært helt topp.
Slik som dagen i går var helt forferdelig. Jeg hadde lyst til å bare være inne å slappe av, men siden humøret virkelig ikke var på topp, så dro jeg å trente. Jeg fikk ikke til å fullføre kardio etterpå på grunn av det kjipe humøret.

 

I dag da jeg våknet var jeg skikkelig klar for å begynne med uken. Gledet meg til å dra på jobb å få gjøre det jeg elsker, nemlig det å gi andre glede og gjøre de flotte på sveisen. Jeg var så gira til å dra på jujitsu trening at jeg ville dra å trene litt styrke først. Jeg er sikker på at dette var dagen å løfte tunge vekter på. For en storm av motivasjon som bare bygget seg opp inne i meg. Men, jeg prioriterte å gjøre unna husarbeid å vaske leiligheten skinnende til jeg får besøk av min kjære på torsdag. Så da var det enda bedre å se frem til å få og gi litt deng på trening.

 

 

Ekstra digg var det å komme hjem å ikke må gjøre noe. Bortsett fra å pakke utav baggen og pakke en ny til styrkeøkta i morgen tidlig.

 

Da kan man si at dagen fra i går og i dag var bokstavelig talt som dag og natt. Det som er det positive med å ha kjipe og tunge dager, det er at man setter ekstra stor pris på de gode.

Så med en dårlig treingsøkt i går, så blir den i morgen super. Det er sånn man må se på det. Mener jeg da.

 

Ha en fortatt fin kveld. Her skal jeg slappe av med å se Nattpatruljen og Insider. Elsker spesielt det sistnevte.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg