Hekta på speltlomper fra Buer?

Grønnsaker kan heldigvis brukes til andre ting enn wok. Det er ikke alltid det er fristende med den varme woken, så da kan man bruke litt andre metoder. Jeg er også en stor forbruker av speltlomper fra Buer.

 

 

Jeg elsker dette, men jeg vet ikke alle er begeistret. Jeg var ikke fan i starten selv, men jeg lærte meg å bruke det til ulike ting.Å ikke minst snøfrisk, det er jo bare utrolig godt.

 

Prøv Snøfrisk med Buer speltlomper du også. Men, for deg som feirer 14 februar, så er kanskje ikke dette den mest romaniske maten å spise? 😉

 

Uansett, kos deg.

 

#Randiae

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg