Når man minst venter det, blir det ekstra kos.

Jeg gjorde meg klar for å komme meg ut å gå i den sterke vinden på vei ned til sentrum. Skulle fikse sveisen på min kjære før vi skulle på en dobbel-date på Tyholt.

Vi skulle til Tyholttårnet å spise en bedre middag på valentinsdagen. Selv er jeg mindre begistret for Egon, for å være ærlig. Men, jeg bestilte meg en spareribs å den smakte skikkelig godt. 

Å ikke minst så fikk jeg en rød rose da jeg kom inn, å fikk et sjokoladehjerte da jeg var ferdig med middagen.

Det er så hyggelig å få noe man minst venter. Det gjør at man føler seg spesiell, å hvem liker ikke å føle seg spesiell?

 

Fikk du en ekstra oppmerksomhet der du var ute å spiste?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg