Det er tungt og kjedelig, men man må bare se det hele bildet.

 

Det blåser og det blåser. Jeg har busskort, men nå blir jeg pent nødt til å gå fra og til trening. Det er ca 30 minutter hver vei, så ja, jeg foretrekker å ta bussen. Men, nå som jeg har besøk så er det dyrt for min bedre halvdel å betale 50 (!!!!!!!) kr pr vei. Ja, det er helt forferdelige priser på denne bussen. Å grunnen er at de vil bli kvitt alle kontantene på bussen, å de sier at det har hjelpet. Jaja, det er ikke noe å gjøre med det. Det er godt å gå, men man drar ikke for å trene seg sånn passe sliten, men man kjører seg helt ut. Så ja, bussen er god å ha etter en hard økt.

 

Hva jeg taper på å gå er jo ingen ting. Kanskje tid, men hvis jeg ser på hva jeg vinner så er det jo det at jeg forbrenner mere og sitter igjen med en god følelse.

Ja, det er slik man må tenke dersom man skal orke å komme seg ut å gjøre noe. Ellers kan man bare drukne seg selv meg negative følelser og tanker. Komme med unnskyldninger som man ikke kommer så langt med. 
Det er bra vi er forskjellige. Tenk så kjedelig det hadde vært hvis alle hadde vært like?!

 

For å si det sånn, jeg går ikke til og fra trening med mindre jeg må 😉

 

-Randi Annette- 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg