Nå kan slappheten få gå synes jeg.

Fungerer på jobb og fungerer som et menneske. Ja, det er vel det viktigste, men for ei jente som liker å ta seg ut på trening, så er det slik at jeg ser helst at jeg blir kvitt denne slappheten. Med sår hals og med litt små slapp kropp så må jeg bare være rolig. Treningsbaggen blir med alltid når jeg går ut døren, i tilfelle jeg føler meg bedre utover dagen.

Men, med halen i mellom bena var det bare å gå straka hjem etter jobb i går.

Man blir ikke fortere frisk av å stresse kroppen, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Ikke har jeg trent squats siste to dagene heller, men i dag. Ja, i dag blir det squats her hjemme.

 

 

#Squats #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg