Fiskeidyll <3

Selv med røde negler så takler jeg å bli skitten på fingrene. Fisk, eller den såkalte “dassmorten”, er ikke noe å grine på nesen av.

Dette var kattemat, men hun er så heldig å få tørfisk også. Det er i såfall godt. Spesielt med en øl i sola for de voksne.

Alt dette, kun til meg. Dette er så utrolig godt. Det er nesten rart for meg på kjøpe torsk i butikken. Eller tørket fisk for den del. Det er jo dette jeg er oppvokst med

Anbefaler dere å se en video jeg la ut på min instagram i går. (Randiae).

Bortskjemt?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg