Å slik ser kroppen ut etter lunge, nyre og ribbebein MOS.

 

Røde flekker, sår, ømhet og høypuls. Det hører liksom med det. Jeg ser ti ganger verre ut rett etter denne treningen, så disse bildene er etter ca 40 minutter fra da jeg var ferdig med grappling treningen i går kveld. Så du kan tenke deg.

Blå flekk på innsiden av armen er også noe som hører med. Det skjer når noen vil ta tak i drakten din og samtidig kliper i huden din. Å de holder grepet, slipper jo ikke. Man skal jo ta tak i drakten, å ikke huden, men det hender seg at den blir med. Å de vrir også for å få et grep så det er bare å puste godt å komme seg løs og feste gode grep selv. Men gutter på 30 kg TYNGRE enn deg selv så er det vansklig å puste, lungene blir jo skviset. Bein og nyrer er presset å det gjor jo utrolig vont, men i kampens hete så er det ikke noe jeg ofrer en tanke på, med mindre jeg kjenner at noe kan knekke. Det er jo veldig kontrollert så det er ikke farlig i det hele tatt. Flinke folk som har kontroll og viser hennsyn. Ikke behadler de meg som ei lita dame heller, selv om jeg er knappe 162 cm over bakken, noe jeg liker. Det er vel slik jeg blir tøffere. 

 

 

Rart det er å føle at man er så mye strammere i fisken etter trening enn ellers. Har det gått 1 uke siden jeg trente føler jeg meg slapp i kroppen, men etter en god økt ser jeg på det med andre øyne.

 

Så mye som sitter i hodet. Psykisk liksom. Men, nå er jeg klar for en ny styrke økt med litt vekter. 

 

Hva skal du trene i dag?

Ha en fin dag, med eller uten trening  <3

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg