Ny favoritt mat før trening

 

 

 

Jeg har vært så skikkelig hekta på peanøttsmør den siste tiden at jeg har ikke ord. Det blir ofte spist i en lompe eller på en riskake før en hard treningsøkt. Men, jeg fant ut hvor effektivt det var med å drysse litt havregryn inni. Det ble i såfall nok til lagrene for min del. Ofte har jeg opplevd å bli skikkelig kvalm og svimmel etter en hard økt, men i går gikk det kjempe fint. Peanøttsmør er ikke det sunneste, men jeg synes det er godt jeg, så da spiser jeg det også.

Denne typen er også en av de bedre å spise også, den økologiske. Den inneholder i alle fall mye peanøtter og ikke så mye av alt det kjipe som man finner i den type pålegg ellers.

 

Jeg har også brukt en NOKA milkshake som oftest, men det er greit å variere litt.

 

 

Ha en flotters dag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Lissie: Det har jeg kjøpt på Rema 1000 for ca 40 kr.
      Det er kjempe godt. Jeg brukte tidligere den grove typen fra mills, men den økologiske er litt mildere kanskje. I så fall mer riktig å spise når det kommer til næringsinnhold 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg