Mitt HTH kjøkken

 

I går var jeg å så på kjøkken til min nye leilighet. Det er ikke bare bare. Jeg har sett for meg ganske mye å har tenkt å ikke ha et helt hvit kjøkken, men kanskje grålig. Da jeg var å så på kjøkken løsninger i går så tok det ikke lang tid før jeg så at det ikke skulle bli noe grålig kjøkken, Det så bare mye bedre ut med et hvit kjøkken. Det kommer selvfølgelig an på hvordan man gjør det men jeg tror for min del at det blir hvit.

 

Jeg la merke til den viften som det er bildet av over. Den var meget spesiell, men også litt stilig. Jeg skal bestemme meg for alt når det kommer til leiligheten nå på mandag, å det er litt skremmende.

 

 

Kan ikke vente til jeg skal bo på 70 kvm 3-roms leilighet. Noen gleder seg til sommer, å det gjør jo jeg også, men desember er også en måned jeg ser frem til. Da er jeg nemlig den mest lykkeligste jenta i verden.

 

Strøken og ny leilighet. Kan nesten ikke vente.
Ønsker dere alle en riktig god helg.

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg