Risotto med stekt laks

 

 

 

 

Risotto i seg selv er jo veldig godt. Men, siden jeg hadde lyst på laks så måtte jeg igjen prøve å være litt kreativ. Om det er riktig vet jeg ikke, men hvem kan komme å si at noe er feil i matverden? Alt er lov, så lenge det er mat involvert.

 

Jeg brukte en pose Risotto fra Nokadietten der jeg kun tilsatte 2 dl melk å varmet den opp.Man kan velge selv om man vil bruke mikrobølgeovnen eller koke den i kasserolle. I ventetiden stekte jeg laks som jeg skar opp i biter som jeg tilsatte rett før servering. Å dette smakte himmelsk godt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg