En av de vanskeligste valgene jeg har tatt.

I går var jeg i møte for å bestemme hvordan drømme leiligheten min skulle se ut. Det var noe som var skikkelig vanskelig, men noe var nesten en selvfølge.
Godt å se at de har fine ting som standar også, å ikke bare tull for å tjene mest mulig penger.

 Det er noe med det å bli voksen å skal ta store avgjørelser. Det er veldig utfordrende synes jeg. Men, det er også lærerikt og nyttig også. Føler meg veldig stolt over å ha fått til dette. Kjøpt egen leilighet liksom.
Da snakker vi mestringsfølelse på høyt nivå da 🙂

 

Nå drar jeg en tur til Oslo i et møte. Ute å fly, å det er noe av det beste jeg vet.

 

Ha en flott dag mine lesere, mine venner og dere andre.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg