Parykkfest i Danmark, Aalborg.

 

Afro eller ikke. Gøy var det. Ca 30 stykker var på festen. Det var masse popcorn, sjokoladekake og litt alkohol. Okei, det var mye alkohol. Danskene kan det å drikke å jeg var utrolig sjokkert. Jeg var skikkelig paff over hvor fulle de var. Det var fulle folk over alt. Kanskje det er slik det skal være. Mulig det er jeg som er lite ute på livet, men sånn helt seriøst. De var skikkelig fulle. 

Men, gøy var det uansett. Det var min siste gang i Aalborg så det var litt rart, men mest godt. Det betyr jo bare at sommeren nærmer seg.

 

Va synes du om min parykk da?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg