DEN BESTE NOEN SINNE!! Casall selvfølgelig.

 

 

Om jeg har kjent noe bedre på min kropp? Nei, det er vel tvilsomt. Noe så behagelig som denne tightsen fra CASALL har jeg ikke vært opplevd. Denne kjøpte jeg i Aalborg for snart 2 uker siden å det var bare å ta av seg den trange dongeribuksa å få denne på. Både digg å sitte i den og gå i den.

Den store gleden var å endelig skulle få dra på trening å teste den ut. Jeg har vært på utkikk etter en tights som går helt ned til føttene, så jeg må si meg fornøyd med hva jeg fant.

 

#Casall #Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg