Kjører man for hardt, får man som bestilt. I kveld blir det andre boller.

Prøvde meg på trening i går, å da var det en uke siden sist. Jeg kjørte litt av det samme programmet som jeg gjorde da siden det hadde gått en hel uke. Jeg måtte finne ut hvordan jeg lå an bare etter en uke med sykdom. Joda, det var utrolig tungt og jeg klarte faktisk ikke å fullføre fordi jeg ble skikkelig kvalm og svimmel. Jeg spiste en del før jeg trente så det var nok bare på grunn av at jeg kjørte meg for hardt. Litt for ivrig heter det kanskje?

 

Men, det gikk bra. Var jo bare å legge seg ned å ikke svime av. Det er jo ikke bra. Burde jo tilpasset treningen til en lettere økt, mye lettere økt.

 

Uansett så føler jeg meg mye bedre i dag, så i  kveld skal jeg trene Kali til en forandring. Det er en kampsport som man benytter stokker som man holder og kniver (type plast eller av tre).

Har trent denne type kampsport tidligere, men det er en stund siden nå, så det blir gøy å prøve det igjen.

 

 

 

Meg for 4 eller 5 år siden i Bærum på treningsleir. Synes det er rart å se meg med et grønt belte. Nå har jeg jo brunt, å det er jo veldig kjekt.

 

 

Det er fredag, å hva skal du gjøre i dag?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg