Den friskeste og beste fruktsalaten får du her

 

 

Her er det bare å bruke 3-4 ulike favoritter. Jeg har alltid noe frukt liggende, så for min del ble det en banan, 1 grønt eple, en appelsin og et lite dryss med kanel. Jeg har enkelte ganger brukt mager kesam, men jeg fant nå en turkisk yoghurt som jeg ville prøve. 3 ss tyrkisk yoghurt og disse herlige fruktene.

3 ss turkisk yoghurt blir 178 kcal og  disse tre fruktene 197 kcal. Et godt måltid jeg ble mett av og som smakte himmelsk.

 

Skeptisk til kanel, så kan dette sløyfes. Tilsett litt nøtter eller sjokoladepulver. Ikke feil det heller.

 God helg!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg