For en sprek dag !

 En sefie må man ta med sinterynke og trutmunn. En fin start på en tidlig trimtur på ladestien.

 Jeg og min gode venn Marte var ute å gikk i en time på ladestien der vi også hadde med oss hunden hennes, Mike. Skikkelig stor bamse som var super søt og stolt der han gikk.
Han holdte oss i godt humør med å lage gul snø og ga oss et godt selskap. 

 

 Like lang tunge som jeg har i sko. Neida, er så søt atte. Ikke vanskelig å se at vi koste oss på tur. Etter en time med en trimtur, stakk jeg alene for å trene litt styrke. Jeg hadde en skikkelig økt.
Slik så mitt program ut i dag.

 

Knebøy: 65 kg 6×3

Benpress: 150 kg  8×3

Dips: 8×3

Skulderpress: 12 kg 6×3

Militærpress: 18.5 kg 6×3

Facepulls: 22.8 kg 8×3

Nedtrekk: 40 kg 8×3

Magerulle: 8×3

 

Rask gange i 15 minutter på mølla før jeg gikk hjem som tok meg 30 minutter

 

Føler meg skikkelig sprek og i god form. Det er dager som er bedre enn andre, men er fornøyd med resultatet. Avsluttet dagen med å ta en kaffe med en annen god venn, June på solsiden. Super kos.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg