Aprilsnar!

1 April er en dag jeg ikke er like glad i lengre som jeg en gang var. Da jeg var liten så var det ingen ting som hindret meg i å komme på gode spøker. Men, den dag i dag så er jeg veldig forsiktig. Jeg tror svært lite på det folk sier og vil vente med å få en bekreftelse dagen etter. Men, der igjen bruker man forsinket aprilsnar. Det er jo en ond sirkel dette her. Men, jeg skal ikke klage på det, det er jo bare gøy. Å surt om man blir lurt.

Solen skinner og nå kan jeg få si at det er vår.

Dette bildet ble tatt sommeren i fjor, men det er vel ikke noe galt i det vise hva vi har å se frem til.

 

Snart blir det en liten økt med trening før jeg skal på jobb. Håper dere får en fin dag.

 

Husk det er snart påske, snart mai og ikke minst snart sommer. Nyt dagene fremover. Det skal i så fall jeg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg