Friske farger til en herlig middagsrett!

Jeg kokte en halv boks hermetiske erter og noen store buketter med brokkoli. Helte de så over i en kopp og moste de med olje og litt krydder.

 

Så kokte jeg ca 3 gulrøtter og helte de over en i kopp med ett hvitløksfedd og litt pepper.

 

Jeg hadde en deilig hjemmelagd gryte som middag og for å friske den opp så fikk jeg et innfall. Å det ble friske farger på en annen måte. Annet tilbehør ble avokado og tomater.

 

For å være helt ærlig så var dette noe jeg bare gjorde der og da. Hadde ingen plan om å gjøre dette, å jeg hadde heller ingen oppskrift. Det jeg fant ut var at det manglet litt smak på den grønne herligheten, og den oransje ble litt for sterk. Så, til neste gang blir det bedre.

 

Hva synes du? Ser dette fristende ut?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg