Nye trenings muligheter!

Jeg har i den siste tiden kjent på at det ikke er så gøy å føle seg for kantete i en søt kjole. Det er på tide å gjøre noe annet enn kun det å løfte vekter. I den siste uken har jeg erstattet noen styrkeøkter med ulike utholdenhets treninger. Jeg har danset zumba, xycling, jogget, gått og trent litt core. Å jeg kjenner jeg er fornøyd med dette også.

Jeg har bestemt meg for hva jeg skal trene når det kommer til styrketrening, men skal være oppmerksom på å få trent litt kardio også. Selv om det er kjedelig, så kan jeg danse eller gjøre noe gøy i stede for å løpe, som jeg da absolutt ikke liker. Det blir en spennende tid fremover kjenner jeg.

 

I dag prioriterte jeg kardio fremfor styrke med tunge vekter, så nå kommer jeg rett i fra xycling og core med stor ball. Det ble 1t og 15 minutter.  Kjempe godt med forandringer.

 

Skal du trene i dag? Hva skal du trene?

 

#xycling #core #Randiae #trening

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg