Meg og mitt nye hår.

Se bort i fra de tørre spissene. Det ser faktisk ut som håret er skikkelig slitt, men det ligger bare litt rart, ser jeg. Så da er den grei. Jeg har et type hår som jeg kan farge mørkt, så tar det noen uker så er det mye lysere igjen. Så da ble det å farge bunnen en hel nyanse mørkere og bare gjøre lengdene kaldere. Samme tone,men kaldere siden jeg synes det var litt for varm farge i spissene.

 

 

Så, nå er håret klart for litt kur og pleie før solen kommer frem å tørker ut håret mitt. Elsker fargespillet i lengdene mine nå.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg