Endelig lørdag!

Endelig var dagen her da jeg skal få være med på det å feire min søsters 30 årsdag. Å det er så utrolig rart å si det. 30 årsdagen til min søster…. Ja, jo.. Den dagen er kommet. Ikke at det er noe galt med det å bli 30, men det minner samtidig om at jeg selv blir eldre også. Men, det blir i uansett en forrykende fest. Først og fremt skal jeg på jobb, men etter det blir det å lage maten som jeg skal ta med og ikke minst ordne meg selv litt.

 

Det vil jo også si at treningen utgår frem til mandag, å det er også veldig greit. Tåler å slappe av litt også, det må jo til.

Jeg hadde en utrolig flott økt i går der jeg trente mitt faste styrke program. Jeg var veldig sliten i bena etter dagen før med spinning, så jeg måtte ta mindre reps enn jeg skulle. Gikk fra 8 reps til 6. Jeg klarte å fullføre å det var målet.

 

Etter trening var det bare å slappe av med et godt måltid.

 

Fikk tatt noen formbilder også som jeg er veldig fornøyd med. Bestemte meg bare for 2 uker siden for hva jeg skulle gjøre , å faktisk nå ser jeg resultatene komme. Det skal så lite til, det handler bare om det å gidde og vil det nok. Mitt største “problem” er at jeg er så utrolig glad i mat. Jeg spiser enda jeg er mett noen ganger. Å da til jeg sprekker. Men, elsker man mat så elsker man mat.

 

 

Ha en flott lørdag da dere. Hils vektskivene i fra meg om du skal trene styrke i dag 😉

#Randiae

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg