Morrastrynet og nye formbilder!

Slik ser jeg ut når jeg våkner. Skikkelig fresh, om jeg får se det selv. På fredag var jeg litt usikker på om jeg kom meg av gårde for å trene siden jeg var litt umotivert. Så tenkte jeg å ta noen formbilder for å se om motivasjonen kom av seg selv.
Å, det gjorde den.

 

Jeg må si jeg er veldig fornøyd sånn som jeg er nå. Jeg kan alltids bli bedre, men for meg så er dette noe jeg kan leve med. Det er magen som kan være svært krevende å få fin. Men, det jeg ikke hat trent så mye av, faktisk så og si ikke i det hele tatt, det er magen. Å da mener jeg spesielle øvelser for mage. Det er i så fall et bra bevis på at du ikke får magemuskler av å trene kun mage.

 

Er dere enige i det? Har dere andre erfaringer om dette, så fyr løs.

 

Ha en fin søndag.

#Randiae #Abs 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg