Change! Den beste sportstoppen får du her!

Jeg har nå slitt ut en del av mine sportstopper å måtte finne en ny. Det er ikke alltid så enkelt å finne en god sportstopp som sitter godt. Men, endelig fant jeg min favoritt.

 

Den festes som en vanlig bh, men den sitter så enormt godt. Jeg ble overrasket over at den ikke ble løsere. Det er absolutt den beste.

 

Finnes i flere farger. Jeg fant denne som en favoritt. Bare vil anbefale denne. Den er kjøpt hos Change Lingeri.

 

Det er viktig å passe på jura’ 😉

#Sportstopp #pink #trening #abs #Randiae

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg