Ny pers i knebøy og pønta seg til 19 årsdag.

Etter en god treningsøkt i dag med ny pers i knebøy (JIPPI), var jeg klar for å innta kaker og kaffe. Hestehale og den rosa leppestiften som jeg har glemt helt av at jeg hadde ble brukt i dag for anledningen. 

 

 

Det var super hyggelig å treffe noen av slektningene mine og nyte et god selskap. Tanten min er super dyktig til å lage mat. Å hun er en inspirasjon. Jeg ble inspirert av det hun serverte i dag så det blir nok å teste ut noe av det å lage min versjon av det.

Kjenner at jeg fikk i meg nok sukker i så fall. Ikke så vant med det kjenner jeg. Ble ikke så mye, men det skulle vist ikke så mye til, å det er jo i grunnen greit. Bare et problem, å det er at jeg elsker sjokolade. Så det gikk ned på høykant. Haha. Fikk svi for det etter på når kvalmen kom. Du vet den følelsen når du spiser sjokolade og nyter det, helt til du blir kvalm. Så går kvalmen over å så er det glemt. Der har du meg i et nøtteksall når det kommer til sjokolade.

 

Bare elsker det <3

God søndag folkens.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg