Jeg lover. Denne MÅ DU LAGE!

Jeg elsker når Randi Annette får et innfall. Det kan jo bli både bra og mindre bra noen ganger, men, nå snakker vi. Nå traff jeg spikeren på hodet for å si det sånn. For denne godsaken ble skikkelig luftig og god.

 

 

Jeg tenkte å hive i meg en banan helt til det slo meg at jeg kunne lage meg noe spennende med Noka sine utvalg. Så jeg fant frem en pakke Noka vanilje milkshake og begynte å helle i det jeg fikk lyst til å ha i min milkshake-smoothie.

I en Noka milkshake skal det være 2 dl melk og litt vann. Det å ha i litt vann anbefales da den fort kan bli litt for tykk uten.

Ingredienser: 1 banan, 2 dl ekstra lett melk, 3 måleskjeer Noka milkshake ferdig lagde pulver (gjerne med vanilje smak), ca 0,5 dl vann, en neve havregryn og ca 5 rosiner som du bruker til pynt.

 

Slik gjør du: Bland alle ingrediensene sammen med en blender eller noe lignende. Ved å bruke en visp eller en sak som jeg brukte så får du den utrolig luftig. Skikkelig deilig og myk konsistens.

Avslutt med å legg noen havregryn og rosiner på toppen. Du kan også velge å bruke en skive av bananen og feste den på glasset som ekstra pynt.

Den fortjener at du nyter den med en hjerteskje <3

 

Jeg var så utrolig glad da jeg nøt denne. Med tanke på at jeg fikk til å lage en så god smoothie, men også at jeg hadde fått en ny pers i knebøy. Er så utrolig glad og fornøyd med meg selv.

Å det må jeg få lov til å fortelle dere også.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg