For et deilig påskevær

Det er ingen ting som er bedre enn å stå å vente på bussen. Å da i regnvær. Det finnes vel bare dårlig klær og ikke dårlig vær, sies det. Det merkes at folk har tatt ferie og reist bort. Ingen som sto å ventet på bussen sammen med meg, så da passet det med en så kalt Selfie. He he.

Jeg har hørt rykter om at det skal bli finere vær til helgen , så det vil tiden vise. Jeg har nemlig bestilt båttur og grilling til jeg kommer hjem til pappa.
I morgen får jeg besøk av kjæresten min også. En måned siden sist jeg så han så det blir veldig kos med besøk.

Så da er det snart påskeferie til meg også. Nå skal jeg straks dra av gårde for å danse litt zumba og senere i kveld blir det å pakke for ferie. I morgen er det tid for en god økt med styrke trening igjen, å da med min bedre halvdel.

 

Har du tatt ferie? Hvor skal du?

 

-Randi Annette- 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg