Sommerfugler i magen ♥

Sommerfugler i magen er en blandet følelse. Det er spennende og godt. Noen ganger vont, men i dag er den bare god. Det at det regner og blåser. Til og med når det var på det verste med snøstorm, ja enda da hadde jeg det flott. Litt over en måned har gått siden jeg så min kjære, å i dag får jeg endelig se han og tilbringe hele fem dager sammen med han.

Vi har planlagt å trene litt styrke sammen i kveld så det blir gøy. Jeg er ikke så bortskjemt med å trene med andre, så det blir koslig. 

 

Ellers er det kun noen timer på jobb i morgen før jeg tar ferie. Må vel få handlet inn noe god snacks også til påske.  Kanskje kjøpe meg mitt eget påskeegg. 

            

Det er jo bare påske en gang i året 🙂

Uansett, kos dere masse med sol, regn, vind og snø. Eller kun noe av det. Kommer an på om du er i Trøndelag eller ikke.
-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg