Onsdag og lørdag på samme dag. Glupe meg!

Da var dagen her. Dagen jeg skulle starte med å vente på bussen som aldri kom fordi det var lørdagsrute. Noe stresset? Nei, ikke i det hele tatt. 

Det ordnet seg heldigvis, til slutt. En deilig følelse når ferien sniker seg innpå og man vet man kan nyte og slappe av noen dager. Jeg skrøt jo på meg at jeg og min kjære skulle trene sammen i går, men det ble heller taco og film. Sånn kan det gå.

 

Treningsklær er pakket så vi får se om det blir en joggetur om ikke annet i ferien. Å siden jeg hater å jogge så blir det sikkert ikke noe av det heller. Helt greit, spør du meg. 

 

Uansett, ha en fin onsdag med lørdagsrute, (jeej).

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg