Min påske 2014. En nydelig ferie

 

Klar for fisketur


 Den sorte flekken nederst er en stor ørn

 


 Trøtte Sussi

 

Gåtur 

Baking av kanelboller

 

Spilling av <Gjett hvem> i senga

 

En toast før bilturen inn til Trondheim. (Ost under, inni og oppå vel og merke)

 

Her er det bare å nyte utsikten. Kortspilling på verandaen.

 


Sjokolade som jeg ELSKER måtte jeg ta med når vi skulle på besøk

 


Poker og pils. Spennende.

 

Krympet litt her nå

 

Men, jeg vant til slutt. Å det var ren lykke. Min første pokerspilling der jeg vant.

 

Hvordan har din påske vært?

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg