Dere er rare. Dere som klager over blogging og trening

Jeg må le litt for meg selv når jeg blir stoppet av folk som har ulike meninger om blogging og om hva jeg blogger om. Noen har stoppet meg opp å sagt at de følger med bloggen min. De blir inspirert og ønsker meg alt godt. At de har fulgt noen av mine råd og de spør meg om hva jeg kan tipse de om. Det som er mitt svar da er hva som fungerer for meg, men jeg har ikke i nærheten av noe stor eller liten kompetanse til det å gi ut råd til andre. Men, det er hyggelig at de spør. En person  har sagt at jeg må roe ned litt. Jeg må slutte å spise sunt og trene 24/7. Å da måtte jeg smile litt. Når har jeg trent hver dag? 

 

Vedkommende fortalte også at han har aldri trent i hele sitt liv. Han klarte ikke å leke med barnet sitt for han slet med ryggen. Da tenker jeg en ting, å det er vel ikke jeg som har et problem da, når jeg ikke har vont en plass på min kropp. Å jeg er også noen år eldre enn han. Det er utrolig. Jeg ser jo at det er de som er interessert i det jeg skriver om, de som er lysten på en forandring og de som trener mye selv, det er de som støtter meg. De som er negative er de som bryr seg katta om hva de steller i stand med kroppen sin. Alle må gjøre det de føler er best for seg selv. Dette er mitt liv og det jeg brenner for. Jeg ser jo hvor mye bedre jeg har det med meg selv når jeg ser jeg øker i antall reps eller antall kg som jeg klarer å løfte. Det å gå på trening å se at jeg løfter mye mer enn hva jeg selv veier. At jeg løfter over 30 kg mer nå enn hva jeg gjorde bare for noen måneder siden. Det er for meg en grunn til å fortsette. 

 

Jeg har det veldig godt med meg selv og jeg får bare mer motivasjon for hver uke som går. 

 

Å slike resultater kommer ikke av seg selv

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Karoline Johannesen: Helt sant. Jeg ser hva dette gjør med meg og dette er min største hobby. Elsker det og skal nok ikke la meg bryte ned. Dette gir jo meg bare mer lyst til å fortsette. Motgang gir fremgang 🙂

    2. Trening må nå være noe av det mest fornuftige man kan blogge om. Derimot synes jeg dere bloggere burde tatt dere det bryet å lese igjennom innleggene dere skriver før de publiseres. Ikke at rettskrivning er med på å redde verden, men når ikke engang overskriften blir riktig kan man vel ofte bli sittende å irriterefokusere på tekstuelle feil mere enn innhold

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg