Endelig kan jeg benytte meg av denne som sliter meg ut.

 

Endelig har jeg orket å fått luft i dekkene og prøvekjørt sykkelen min. Kjempe godt å sykle, men jeg blir så ivrig når jeg ser en annen syklist. Skal forbi og det får jeg svi for, selvfølgelig.

Blir rimelig varm og svett av det å ha  konkurranseinstinkt.Men, det er jo bare en fordel å være en ivrig syklist. Kondisjonstrening generelt er ikke min sterkeste side. Det å gå eller å spille ballspill er noe jeg gjerne gjør, men alt det andre er tøft. Men, det er jo gøy å utfordre seg selv også. Jeg var redd jeg hadde slått meg skikkelig da jeg begynte å tenke på om jeg kanskje skulle melde meg på et løp. Helt til jeg kom på hva jeg hadde tenkt. Løping?! Nei, ro ned nå. Så det ble bare med tanken, selv om det hadde vært gøy. Innerst inne så hadde det vært gøy å presset seg til å gjøre noe jeg hater. Sånn egentlig.

 

Er du en ivrig syklist eller en ivrig løper?

 

-Randi Annette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg