Dette er Smoothie-kjekt!

For å spare penger så er dette noe av det smarteste du gjør. Er du glad i smoothie, så er det genialt å lagre noe selv fremfor å kjøpe det på butikken. Jeg hakket opp fire bananer som jeg lagret i to små bokser som ligger klart å venter en dag jeg får lyst på smoothie. Det er jo ikke noe som tar tid eller krever noe som helst. Ingen ting er så kjipt som å ha skikkelig lyst på noe godt når du ikke har det hjemme. Men, med å være litt i forkant så slipper du dette.

 

 

Smoothie-smart, det er det jeg velger å kalle det. Har du noe du alltid bruker i din smoothie, så kan du jo skjære opp og lagre det så heller du alt i en blender når du får lyst på en hjemmelagd smoothie. De holder jo seg bedre i fryseren og du kan også lage hjemmelagd is og lignende. Tenkte jeg skulle teste ut litt en dag å lage is med disse bananene. Må bare tenke ut en oppskrift før jeg starter med å teste ut. Elsker å finne på nye ting.

 

Kjekt, ikke sant?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg