Hva er det som skjer?!

Onsdagen i forrige uke ble som den forbaska onsdagen som var i går. Hva er det som skjer? Jeg fokuserer ikke, jeg er fjern og har ikke evnen til å ose av energi. På matta må man være fokusert, være eksplosiv og gå inn 100% i kamper og ulike oppgaver. Men, jeg følte hodet ville mye mer enn kroppen. Sånn er det da kun en dag i uken. Tydeligvis. Drit kjipt, for å si det rett ut. Men, det å sove ut litt i dag var supert å det passet jo veldig bra med en fridag som denne. Dagen i dag starter jeg med en liten styrke økt før jeg går over til litt kardio. Å da blir det ikke denne fæle tredemølla, men det å danse Zumba. Det er gøy og det er kjempe digg å bare få vrikket litt på baken.

Forandring fryder og det å variere med trening er jo bare noe som gir motivasjon og at man oppdager nye muskler. Å det kan også sies på den måten at man blir støl ved å bruke ulike teknikker, men samtidig fokusere på det samme. Selv startet jeg med et nytt program denne uken. Å det var skikkelig godt å kjenne at jeg ble støl igjen. Har samme fokus som før, bare byttet ut øvelsene. Men, kjører alltid fast baseøvelser som knebøy eller markløft. Målet er å øke og få fremgang i markløft. I knebøy har jeg virkelig fått en god progresjon så håper å få til gode teknikker og øke etter hvert i andre øvelser også. Mulig det blir å ta en time med en PT om litt. Det er jo nyttig inni mellom.

Benytter du deg av PT selv? Hvilke opplevelser har du med det? Del gjerne dine opplevelser med meg.

 

Ha en fin dag!

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg