Change is good. And I like it.

Forandring fryder. Noen velger å bli lysere mot sommeren, men jeg ble mørkere. Å nå ikke kun i bunnen, men hele håret.


En friskere og jevnere farge. I noen lys så ser lengdene mye lysere ut, men det er ganske likt nå som du ser på bildet. Jeg er veldig fornøyd med resultatet selv. Jeg vet at om noen få uker så er det blondt igjen i lengdene. Håret mitt holder ikke lenge på pigmentene. Det er i grunnen greit da det ikke er farlig å farge seg litt mørkere. Jeg synes jeg kler å være brunette mer enn blondine.

 

 

Med hestehale så jeg mye mørkere ut enn jeg var siden bunnen var så mye mørkere enn lengdene. Nå er det fortsatt litt forskjell fra rot til spiss, men ikke like stor som før. Godt med litt forandring. Det er jo vår. Eller, vinter i mai. Vanskelig dette.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg