Vil du ha stylingtips for langt hår? Sjekk her.

Jeg hører ofte dette: Nei, flette? Det kan jeg ikke. Da sier jeg en ting, det kan læres. Du kan øve på en venn, mor, barn eller på deg selv. De fleste liker å bli dullet med i håret, så hvorfor ikke bare øve litt på noen som har litt hår på hodet? Jeg har lært meg noen teknikker som jeg har øvet litt på meg selv. Denne fletten jeg har på bildene under heter “waterfall” og den har jeg i dette tilfellet ikke laget selv. Den kan gjøres med flere rekker, alene, med krøllete hår, glatt hår eller i et oppsett.

 

 

 

 

Hva synes du? Er du en av de som ikke kan å flette? Det er enkelt. Jeg lover.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg