Jeg fikk en utfordring om å bade i havet. Sjekk ut hvordan det gikk her.

Jeg har sett mye på facebook at mange har blitt utfordret til å bade i havet. Jeg syntes dette var både veldig morsomt, men samtidig litt drastisk. Det er jo ikke så varmt i vannet, så jeg var redd det skulle gå galt med denne trenden. Men, heldigvis så har det gått bra så langt. Jeg følte på meg at jeg snart kom til å få en utfordring. Jeg var skikkelig irritert da jeg fikk en telefon om at jeg måtte bare gjøre meg klar for å bade. Men, jeg skulle vise at jeg skulle få til dette. Med meg hadde jeg ei god venninne som også hadde blitt utfordret av en venn. Jeg lagde en bedre middag til oss før vi gikk til sjøen for å bade. Hadde med skifte og la alt frem slik at det var lettere å få tørt tøy på så fort som mulig.

 

 

Ja, det er et flott bildet. Men, vannet var iskaldt, det regnet litt og det var snart kveld.

 

Jeg syntes dette var utrolig gøy, faktisk. Det er ikke slik at jeg unner mine venner å gjøre dette, men bare det å utfordre seg selv, hive seg med og gjøre noe man selv ikke hadde kommet på å gjort. Det var bitende kaldt, mye steiner og helt forferdelig. Jeg kjente ikke tærne mine på flere minutter etterpå. Det var ubeskrivelig kaldt. Men, jeg klarte det.

 

 

nlZd7-yGgh

Etter en god varm dusj lagde jeg meg en kopp med varm te og fruktsalat til oss.

Dette ble en flott dag det. Styrketrening, middagsgjest, bading i sjøen og avsluttet med dessert og slarv. Jeg er utrolig spent på hvor mange som IKKE utfører badingen av de jeg utfordret.

 

Ble du utfordret? Ble det bading eller måtte du kjøpe en gave?

#Hoppihavet #Randiae 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg