Salat, mat i hulesalat og innpakket salat. Se så kreativ jeg er!

 

Så var Randi Annette i gang på kjøkkenet,igjen. Jeg ante ikke hva jeg skulle lage, bare at jeg skulle steke strimler av svin. Så var det å se om jeg ville ha salat eller grønnsaker. Å jeg gikk for salat som er minst like enkelt og minst like godt. Måtte selvfølgelig gjøre dette litt spennene enn en enkel salat, som det ofte blir.

Fyllet består av:

Strimlet svinekjøtt, champinjong og løk i ringer.

 

 

Å dette er da min hulesalat, som jeg velger å kalle det.

 

 

Innpakket salat inneholder det samme innholdet, men er surret inn med salatblader. Denne spises da som en slags wrap. Salatwrap, om du vil.

 

 

Å da har man en og samme rett, bare tre ulike måter å servere og dekorere det på. Krydder som jeg brukte var pepper og litt løkpulver.
Dette var kjempe gøy. Elsker å komme på ulike måter å presentere mat på og bare det å teste ut.

Hva synes du?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg