Klar for konfirmasjon!

I min flotte kystdrakt skal jeg i dag i en konfirmasjon til et av mine søskenbarn. Dette bildet er svært gammelt, som dere kanskje kan se. Det er fra en tidligere anledning. Tror det kan være 2009 eller 2010. Vanskelig å tenke tilbake. Tenkte bare å vise dere den fine kystdrakten min.

Uansett så blir dette en fantastisk dag som jeg har gledet meg masse til. Å i år skal jeg få den gleden av å ordne rundstykker, godt pålegg og diverse hjemme hos onkel og tante som skal være klart til gjester kommer fra kirken. Så blir det middag og fest på ettermiddagen og kvelden.

 

 

Jeg har allerede lagd en plan om å spise meg akkurat ikke mett på middag at jeg kan hive innpå med kake. Å da alt av kake. Jeg elsker desserter og kaker. Det får jeg, (desverre) aldri nok av. Det er nok mange som skal i selskap i dag. Gleder meg til å få samlet slekten. Det er super kos, synes jeg.

 

Ha en fin dag .-)

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg