For et syn! Å for en opplevelse.

Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg kan helt sikkert ikke se det for meg helt enda, men det kommer til å bli litt av et syn. Nå er det en og en halv uke til jeg drar på besøk til min kjære som bor i Aalborg. Der skal vi være med på tidenes karneval. Vi har vært inne på ulike nettsider for å se etter kostymer. Vi ønsker å kle oss ut i samme sjanger, å vi har vært inne på temaer som politi, army og lege. Men, hva endte vi opp med? Jo noe så lekkert som dette.

Du kan trykke på denne linken, så ser du se mitt kostyme.

Å så kan du trykke på denne linken for å se hva min kjære skal kle seg ut som.

 

Det må jo bare bli bra. Å dersom du vil se hvordan dette er, gå inn på www.youtube.no og søk på karneval i Aalborg. Da ser du hva jeg skal være med på. Dette blir nok en stor opplevelse. Gleder meg masse.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg