Accessorize. Eller dill og dall.

Ingen dager er like. Å det gjelder også min sminke, mitt hår og mitt accessorize. Det er gøy å variere litt slik at man kan pynte seg litt ekstra dager man kanskje har en dårlig dag, eller ved å gjøre en fin dag enda bedre. Dårlig hårdag er noe mange er kjent med, tenker jeg. Da er det ekstra godt å fikse litt ekstra på sminke eller ved å ha på et knall farget smykke.

Smykker er noe jeg ikke bruker daglig, men i grunnen veldig mye. Øredobber er noe jeg har daglig. Det har bare blitt sånn. Stort sett så ender jeg opp med de jeg har på bildet. De passer i grunn til alle antrekk. Å de er veldig fine å bruke når jeg har oppsatt hår.

 

 

Denne toppen er noe som ikke er meg, men jeg liker å bruke den inni mellom. Godt med litt spreke antrekk også.

 

Er du opptatt av Accessorize?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg