Det er skremmende mye “bryn” ute å går. Lett make-up dere!

Ja, det er noe jeg legger merke til, men det er jo utrolig mange som kler dette også. Da mener jeg dette med bryn. Bryn er veldig i tiden, men jeg må få si, alt med måte. Det er ikke så ofte jeg ser det, men når jeg ser det så ser jeg bare bryn. Det er noe med det å jevne ut litt. Det å kjøre på med en knall øyenskygge og bryn kan være fint, men da må man kun bruke blank lipgloss eller noe lyst og forsiktig på leppene. Eller roe ned fargene på øynene og bruke en farge på leppene. Men, jeg er ikke utdannet innen make-up, men jeg ser det er litt mye for tiden. Å da spesielt med bryn som jeg har merket meg.

 

 

Min sminke over var noe jeg tenkte som en vanlig dag-makeup. Så er det bare å sprite den opp med litt mørkere skygge mot kvelden. Da er det lov å øse på med litt ekstra sotete øyne. Perfekt for fest.

 

Er du opptatt av bryn? Faktisk, så utgjør de veldig mye av et ansikt.

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg