Brannsår på knoklene. Det er nice det.

Du vet du er sliten når du klarer å drite i teknikk og heller konsentrerer deg om å få inn harde og tunge slag i puten så du hiver deg etter pusten. Det er jo et bevis på at teknikken har vært litt ute av spill når du har brannsår på knokler man ikke treffer med i et skikkelig slag. Men, poenget var jo å slå hurtig og tungt, så da gjorde jeg som jeg fikk beskjed om. Jeg beskyttet ansiktet og ga alt. Så da var det greit.
Etter min mening.

 

 

 

 

Det skal bli veldig godt å legge seg nå. Kroppen må lades opp til en styrkeøkt i morgen tidlig. Jeg gleder meg skikkelig. Ikke trent skikkelig styrke siden sist torsdag. Skal løftes så heftig at jeg skal slite med å gå ned trapper og det å løfte en finger. Neida, men det skal svettes og løftes. Litt selvpining er godt det.

 

God natt <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg