Her får du tips til en annen variant med grønnsaker.

Sett ovnen på 220 grader og overvarme. Skjær opp det du måtte ønske av grønnsaker. Jeg hadde potetbåtene inne i ovnen med litt olje i ca 15 minutter. Deretter la jeg inn squash og gulrot. Litt pepper og det var bare å vente. Samtidig stekte jeg svin som jeg hadde i strimler. Sunt, godt og enkelt. Faktisk så tar det deg kun 25 minutter. Da kan vel alle orke lage en sunn middag?

 

 

 

 

Skikkelig saftig og godt. Jeg elsket det.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg