Min første fotoshoot med barn. Å det var ikke med hvem som helst.

 

Hipp hurra, så var det endelig 17. mai og det var på med finstasen. Å her var vi klare for å dra ut for å få litt middag, leke, og nyte dagen. Se så skjønn.

 

 

 

Det er ingen ting som er så flott som det å disse og leke seg. Å ekstra gøy var det for meg å teste ut kameraet mitt på denne fine dagen. Lenge siden jeg har koset meg så mye. Jeg er ikke så bortskjemt med det å leke med barn. Så dette var skikkelig kos.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En var svært aktiv og en var mer rolig. Det var jo veldig greit. Ville jeg leke så hadde jeg muligheten til det. Ville jeg bare kose og dulle, så kunne jeg det også. Jeg har virkelig hatt det utrolig fint i helgen. Å ikke ble jeg lei heller. Jeg så for meg at jeg kom til å kjenne at jeg ble sliten eller at jeg kjente at jeg ikke var vant med å være med barn over lengre tid, men det skjedde aldri. Det var aldri noe slit eller et ork. Bare kos. Jeg nøt virkelig hvert sekund.

 

 

 

 

Ingen ting er så godt som en baby som gliser og ler. Å ingen ting er som en som vil sitte i fanget å lese bok. Jeg føler meg heldig som kan få denne muligheten. Jeg er ikke klar for å ha barn selv, men det er utrolig kos å kan hjelpe til og ikke minst bli kjent med barna til de som står meg nær.

 

Selv skal jeg bli fadder i August. Å det har jeg gledet meg til siden deg dagen jeg fikk vite det. Så får jeg nyte tiden jeg har med det jeg har lyst til å samtidig støtte de når de trenger meg. Siden jeg ikke ønsker å få barn selv enda, så er dette midt i blinken for meg. Det må jo være lov til å si det.

 

 

 

Mye god mat og ikke minst desserter. Av denne ble det vel at jeg forsynte meg ca 5-6 ganger. Bare dobbel om ikke tredobbelt så mye sjokoladesaus. Elsker jo sjokolade, is og jordbær.

Håper du hadde en fin 17.mai.

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg