En bedre start på dagen.

Da er Noka frokostblanding spist og jeg er på vei til trening. Siden det ble to økter med trening i går, styrke og jujitsu, så tar jeg en mer behagelig trening i dag. Men, slitsomt, det skal det jo være. I dag er det Zumba og lettere styrke som står på min plan.

 

Deilig start på dagen å få ristet litt på hoftene. I dag blir nemlig min siste treningsøkt her i landet.  Ja, for denne uken da. For i morgen går turen til Aalborg til min kjære ♡

 

Det gledes. Ha en fin dag. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg