Sånn passe sliten.

 

Her er meg i dag tidlig og klar for trening, Greit med farget bryn og vipper, så slipper jeg å se ut som jeg har glemt av ansiktet hjemme.

Så nå kan jeg slappe av med god samvittighet. I dag har dagen gått i ett kjør fra jeg sto opp og til nå. Startet med en god treningsøkt som ble veldig bra. Utrolig godt med å gjøre unna slike ting tidlig på dagen så man kan gjøre andre ting på kvelden. Å jeg har i grunn ikke hatt tid til å trent etter jobb i dag heller siden jeg måtte pakke til jeg reiser i morgen. Ikke mye å pakke, men det er alltid greit å slippe å stresse når jeg skal ta fly. Er så kjedelig å glemme av noe.

 

I morgen skal jeg opp klokken 07.00 så jeg kjenner det blir en tidlig kveld. Det er i så fall planen. Å kjenner jeg meg selv rett, så blir det sikkert akkurat litt for sent.

 

Men, det må da gå greit det også. Ha en fortsatt fin kveld <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg