Fotoshoot på en leken DUCATI, MOTORSYKKEL!

 

Et meget fint vær i Aalborg. Det er deilig å være norsk i Danmark sies det. Å jeg kunne ikke vært mer enig i det.  Flott vær, billig å leve og det er hyggelige mennesker som bor her.
I mens min kjære og Ole leste sine notater som en seriøs student må gjøre, satt jeg der å solte meg og leste en egen bok. Ja, du leste riktig, jeg leste en bok. 

Jeg begynte å bli litt lei av å lese etter å ha lest ca 20 sider, å hentet kameraet mitt for å ta bilder av blomster og bare leke meg.
Helt til min kjære sa: “Du skal ikke sette deg på motorsykkelen så skal jeg ta bilder av deg?”

 

Jeg så på han med et blikk som sa mer enn tusen ord. Men, ja ok. Hvorfor ikke.

 

 

 

 

 

 

 

-Randi Annette- 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg